En Systemkamera Räddar Allt.

Jag höll på att dö när pappa kom in till mig igår och sa att vi skulle åka och köpa en systemkamera. Det är så overkligt. Jag fick med orginalobjektivet, och en uberfin väska till. Jag ska försöka lägga upp en bild som jag har tagit som header, men jag vet inte riktigt hur man gör. Säg gärna till om du råkar veta hur man gör.

Jag fick en begagnad Canon EOS 350D. Jättefinig, och fantastisk. Det tar jättefina bilder, och usch vad jag längtar till sommaren. Okej, en bild som jag har tagit med kameran som jag vill ska bli min header.




Jag tycker den blev jävligt cool!



Nej hörni. Nu ska jag göra något annat. Vi får väl ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0