Pedikyr.

Jag har nyss målat och filat naglarna. Dom håller på att torka nu. Därför är det ganska svårt att skriva. Men, jag ska göra reklam för min blogg. Det är inte kul att skriva om ingen läser. Liksom. Idag så har jag och Agnes varit ute på isen. Vi gick till en ö och åkte pulka. Det var skitbra backar. Igår var jag ute på en liten fototur. Fick inga riktigt bra bilder, men det blev ganska bra. Sedan provade jag på något som blev väldigt bra. Eftersom jag fotar med en undervattenskamera så kan jag ju ha den under vatten. Och det prövade jag. Oj. Jag har ju inte laddat upp dom. Typiskt. Jaja. Jag får se om jag hittar en bra bild att visa er.



Jag tog den på min kusins mun. Blev nöjd. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0