Nu är ju jag lite ny med detta...

Alltså, bloggandet. Så jag har ingen aning om hur man gör en header. Jag vill inte ha en ful blogg, för den vill ingen läsa. '-'

Jamen alltså. Detta är en fotoblogg. Jag är inte en världsmästare, men jag tror jag duger. Just nu andvänder jag antingen mammas och pappas Pentax Optio W90. Undervattensdigitalkamera. Annars använder jag mig av min kamera. Nikon Coolpix S3000. Digital den med. Jag funderar på detta med systemkameror. Eftersom jag älskar att fota droppar. Men det går typ inte med digitalkameror. D:

Aja, välkommen hit får man väl säga. Jag är vääldigt glad att du läser. Jag ska försöka skriva så ofta jag kan, men ibland har jag helt enkelt tid. Och eftersom jag inviger första inlägget så slänger jag in en bild jag tog i ... söndags tror jag.

Jag blev ganska nöjd faktiskt. '-'
Jag tycker att den blev rätt fin. Tog den med mammas och pappas. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0